tisdag 8 april 2014

SprungitCyklatSimmat

Det var visst länge sen nu jag skrivit igen. Har tränat på så där passligt. Hade inte mätt feber på några dagar nu så jag hoppades... Men, men mätaren visade 37,2.

I alla fall, på lördag fick jag för mig att nu var det dags, nu skulle jag springa, dvs inte jogga. Bestämde mig för 4*1km. De två första blev lite, lite uppför. Det blev 30-120sek vila mellan. 5:28   5:03   4:58   4:48
Efter de två första kilometrarna så måsta jag stanna och hulka, spy upp konstigheter ur lungorna. Men efter det så var det mycket lättare att andas. I nått skede hade jag upp pulsen på 93% av min max. Så härligt att plåga sig lite.

söndag for jag och M på MTB tur med Roses cyklar, som vi fick låna. Vi hängde med Rose gänget en stund, men min puls hölls på 85-90% av max, så vi måsta släppa iväg dem.

Jag cyklade på cykeln närmas, Chrystal Stoke

Har också fått till några vettiga simpass. Här under kommer ett av dem.

300m uppvärmning
100m kicks
3 (25m superman, 25m simma, 25m superman, 25m simma)
8*100m varannan med paddel&dolme
2*200m en med paddel&dolme
4*50m hårt
200m


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar